Benchì ci sianu parechji novi metudi di dicurazione in l'ultimi anni, u muru biancu tradiziunale, a carta da parati à pennellu, a carta da parati incollata, u fangu di diatomee, a pittura à u lattice è altri metudi. Ma tutti anu certi svantaghji, u materiale cumunu di metope hè assai difficiule da pulisce, si macchia è si sporca d'acqua; a carta da parati deve esse cambiata; u culore di a dicurazione di u fangu di diatomee hè troppu monotonu, senza stratificazione; u culore di a pittura emulsiva hè spento senza chì i livelli amministrativi sianu necessarii per riempie u pennellu. Ancu s'ella hè chjamata pittura à emulsione, hè un tipu di rivestimentu dannusu per u corpu umanu in sensu strettu.
 		     			Dunque, chì tipu di materiale pò evità sta situazione? A risposta hè sicuramente sì, u materiale hè u pannellu WPC. Ùn hè micca solu materiale decorativu, hè una nova interpretazione di a bellezza.
PANNELLU WPC, a bellezza di a linea per ghjucà incisivamente è vividamente, ma e regule, ponu cambià, disordinate è ordinate. Per u disignu di u muru di u salottu per purtà una nova sperienza visuale, prufundità armonica, ornamentà una bellezza unica è elegante.
 		     			U PANNELLU WPC hà bone caratteristiche di prutezzione ambientale, chì ponu esse veramente stallati è vivi; U WPC hà parechje caratteristiche cum'è resistenza à l'umidità, resistenza à a nebbia, insonorizazione è riduzione di u rumore, ignifugu, resistente à a sporcizia è faciule da pulisce; U PANNELLU WPC ùn vi farà mai rimpiangere dopu l'usu di a vostra scelta. Perchè ciò chì cumprate ùn hè micca solu un pannellu murale, ma salute, sicurezza, praticità, senza preoccupazioni è altri benefici.
 		     			U PANEL WPC ùn hà micca solu e caratteristiche di un design riccu, culori diversi è una larga applicazione. Hè ancu assai ricercatu da i ghjovani.
A dicurazione tradiziunale à l'antica hè sparita pianu pianu da a visione di a ghjente. U novu predilettu di l'industria di a dicurazione, u muru integratu, serà una "nova stella" nascente in l'industria di a dicurazione.
Data di publicazione: 14 dicembre 2021
             